ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.
ციფრული საგანმანათლებლო რესურსი ,,ვსწავლობთ თამაშით” გამიზნულია
დაწყებითი საფეხურის I-IV კლასების მოსწავლეებისთვის (განსაკუთრებით
მნიშვნელოვანია პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის). რესურსის გამოყენება
შესაძლებელია ფორმალური და არაფორმალური განათლების მიზნებისთვის
სკოლაში, ოჯახში, ბავშვთა დღის ცენტრში და სხვა საგანმანათლებლო
დაწესებულებებში. რესურსის გამოყენება ხელს შეუწყობს ბავშვებში ისეთი
კომპეტენციების განვითარებას, როგორებიცაა: შემოქმედებითობა, პრობლემის
გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა.
ცნობილი ფაქტია, რომ გვერდის წაკითხვად შიგთავსს შეუძლია მკითხველის ყურადღება მიიზიდოს და დიზაინის აღქმაში ხელი შეუშალოს.